MUSIC IS MY LIFE <3

Hej! Sorry för dålig uppdatering :/ Har bara inte hunnit....
Idag fick jag ett brev från MI där det stod att jag ska ha sånglektioner varje onsdag
halv 5 från och med nästa vecka :) LIKE IT!!!!♥
Till i morgon har vi massa kemi läxa! :( HATE IT!!!
Igår var jag ju på flöjtlektion och efteråt for jag och mamma in till stan en sväng:)
Först köpte vi lite "kalas grejjer" på tiimari till fredag då jag har födelsedags party på villan! (y)
Sen for vi in till H&M och där köpte jag en lila kofta, en rosa-svart-randig-bolero-liknande, ett par ljusblå jeans
och en svart topp! :) NAAJZZ!!!
Och nu till nåt mindre intressant; DAGEN! (jag behöver ju inte skriva om den men jag VILL :D)
Biologi: Skrev namn på växter som vi pressade förra veckan
Teckning: Gjorde färdigt min "pärmbild"
Engelska: Gjorde nå uppgifter och såg på Rosa Pantern :D
Lunch: Nån jätte äcklig köttlåda med KÅL i ;p BLÄÄÄH!
Matte: Räknade %....
Finska: Hade förhör på possessiv suffix och sen sku vi översätt nåt å d jick int direkt bra... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0