Ananas =P

Hej! Nu har jag just ätit ananas :P Gott gott! Igår kväll blev nog bra. Villaavslutningen tillbringades på villan med Familjen, faster, faster och hennes man, två av mina kusiner, faffa, 3 av mina småkusiner, deras föräldrar, en av mina småkusiners man och två söner och min fasters mans syster. Ja håppas jag kom ihåg alla nu :P det blev ganska fullt i den lilla röda stugan med så mycket folk! Därför tillbringade jag och mina syskon mestadels av tiden utomhus. Vi sköt raketer och smällare, tände marschaller, åt gott och bara var. En riktigt lyckad villaavslutning. Men villa sesången är inte slut än! Inte enligt mamma och mej. Vi har kommit fram till att september kommer bli en varm, solig och skön månad med tanke på augustis kalla klimat i år! Förhoppnings vis har vi rätt :) Skulle nämligen gärna vilja fira min födelse dag med kompisarna på villan den 11 september :D Får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0