=)

Helluuuuu! Det var ett tag sen men det kan bero på att jag inte haft nån spec blogg lust på sistone... Ni ska inte förvänta er nån aktiv bloggning på ett tag heller... Den senaste veckan har jag sovit hos Lizzon med Lizzon och Fanny, Sovit på shären (mommo&moffas villa) två nätter, Slappat, planerat helgen mm. Imorgon far jag och Kesia till humlefestivalen från fredag-söndag, sover på villan. That will be great! :) Vi kanske sover själva på villan om inte min faster är där. Då är det aningen lättare att fara och simma mitt i natten xp Idag ska jag chilla, packa, kanske träffa Fanny och Lizzon och kanske baka nåt :D Och så ska jag gå och sova tidigt så jag är jätte pigg imorgon så jag orkar vara uppe till sent på natten! :D Nu ska jag bjussa på tre bilder från kombilägret. Alla är Kesias :P
.
↑                                             ↑                                   ↑
Alla legerdeltagare            Jag och Nico           Söta lilla Adde :D
.
.
Alla bilder var Kesias och jag hoppas att det var okej att jag "lånade dom lite"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0