Måndag 16.8

Hej! Idag var första skoldan! Inte precis nåt roligt men man får väl tåla det... Hade tre timmar med klassföreståndaren och en med hela skolan i festsalen så nu är min hjärna fullproppad med information! Det känns så overkligt att jag ska dit i morgon igen! Konstig är det i alla fall att gå i åttan! Jag säger hela tiden fel, att jag går i 7D istället för 8D :P men jag lär vänja mej :) Och elevutrymmet har dom ju äntligen fått renoverat! Nymålat, soffor, nya bord stora låga lampor som man slår huvet i och såna där coola barstolar som man kan åka upp och ner på :P Nå jag tycker iaf det är snyggt men kanske lite roddigt... det är tydligen inte helt färdigt ännu... Men frågan är hur länge det kommer att hålla..? Enligt Fanny var en av bänkarna söndriga redan. Efter en dag! Nå jag ska väl inte säga nåt, vi missbrukade nog också stolarna idag genom att åka upp och ner och upp och ner... Jag sticker jag nu! Hejdåååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0