Onsdag

Salut! Idag var Nicolina sjuk ;( Ett stort krya på dig till henne! Dagen:
Biologi: Pratade om lövträd...
Bildkonst: Hissa läraren kom och pratade om 8:ornas tidsresa som är nästa vecka. Jag ska heta Anna-Elvira Andersson:P
Engelska: Såg "skräckfilmen" psycho (stavn..?).
Lunch: Ärtsoppa D:
Matte: Eftersom att matte läraren inte var där hade vi rella och klippte ut bilder ur gamla rella böcker...
Finska: Gick igenom läxan och översatte
Hål: satt i elevutrymmet en liten stund sen for jag hem...
Och nu sitter jag alltså här och diskuterar franska med Kesia via msn :P
Jag började nämligen att läsa franska i måndags :) Det känns "tre´s bien"(=mycket bra)
Nu ska jag gå :) häjjrååh!!<3

Kommentarer
Postat av: nicolina

sv; tack :) <3

2010-08-25 @ 14:55:46
URL: http://najkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0