Otacksamma jag...

Halluu!! Idag har dan gått snabbt men på samma gång trööögt! Jobbig har den varit, och värre lär det bli, folk säger att åttan är den värsta klassen pga att studierna är så svåra.. Jag som tyckte det gick trögt i sjuan.. Dagen:
.
Media¹: Testade om datorerna hade alla program som krävdes..
Media²: Samma som första timmen...
Kemi: Värsta ämnet! Skrev nåt random i häftet...
Lunch: Gröt
Matte: Två timmar med samma lärare-som dessutom har världens tråkigaste ämnen-kan bli ganska trögt... Började med procent, och jag som suger på det...
Gymppax2: For till sportplan och hade friidrott. I vanliga fall skulle jag tycka det r kul men idag var det SÅ varmt och jobbigt!
.
Ja som ni kanske förstår är jag inte särkilt tacksam för dagen som gått... Och i kväll ska man då på inskription(stavn..?) till musikskolan. Se när jag ska ha mina flöjt lektioner... Ska kanske börja på zumba också (y)
Och kanske sjunga i kör eller ta sololektioner :D Det är i alla fall nåt jag gillar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0