POIDVNDkvnjfjg

(Brist på rubrik)
Hellåå!! Idag hände inge spec... på Biologi skulle vi göra ett korsord på datorn. Sen då man var färdig fick man surfa fritt :) Då hittade jag och Nico denna↓ bilden :P

Jaah proffsi eh man väl ;) Annars var det väl inge speciellt ida... Vi såg på film på Engelska(y) På håltimmen for vi till halppis och köpte karkki :D lovelovelove!!! ;P I kväll händer väl inget för min del... Hannes ska kanske ha en kompis hit... Fr väl stå ut med det då...  Film blir det antagligen också. Lr åtminstone TV. Ska kanske si på Avatar elr 2012 elr nån helt annan. :P I morgon far vi till villan så jag får si om jag hinner blogga nåt då... Annars ses vi väl på söndag.. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: nico

gaghahahhahha! vääädens bästa bild dehäär :D rikti karo bild!!!

2010-08-27 @ 16:51:53
URL: http://najkoo.blogg.se/
Postat av: mimma svarar:

Hehehe joooo riktit :)

2010-08-27 @ 18:30:09
Postat av: elin

mwahahaha! va braa bild 8D

2010-08-27 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0