sista dan....;(

Helluuuu! Idag är sista dan på sommarlovet! ;( Det är för hemskt!
Det är jätte mycket som jag tänkt göra som inte blivit av och ändå
har jag haft fullt program hela halva sommaren!
ÅÅHHH! Jag längtar redan otroligt mycket till nästa sommar!
Jag vet, det är helt patetiskt men och? -Sommaren är bäst!
Och jag är otroligt tacksam för allt som Gud har gett denna sommar!
Det har nog varit en av dom bästa somrarna EVER!
Idag ska jag bara njuta av det fina vädret och sista dan på sommarlovet!

Igår var jag annars och klippte mej :) (y)
Pannlugg,kortare och mer uppklippt :D
Jag är faktist nöjd. Till skillnad från de flesta ggr
jag är och klipper mej ;P Nackdelen med att jag nu
har kortare hår är att det har blivit fruktansvärt självlockigt!
Förr för bara nåt år sen hade jag alldeles spikrakt hår!
Jag önskar jag kunde ha det nu också...
Dessutom har jag ingen plattång, jag har aldrig haft
behov av en så då har det aldrig blivit av att skaffa en..
Fasst det ser inte helt dumt ut med lockit på mej..
Det ser bara lite crazy ut då det är alldeles ostyrigt..
Men det passar ju bra för jag är ju ganska crazy :P
Nu säger jag hejdå! HEJDÅ!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0