Stronger

Hallå! =P Gårdagen blev jätte bra! For med bussen till stan 5 före 10.
Kom till stan runt en 11, lämnade väskorna hos Fannys storasyster.
Shoppade till en ett/två tiden då vi for till RAX å äta:)
Satt där nån timme och gick på stan lite till tills vi for till Fannys syrra med kassarna.
Sen strosa vi nu bara åpå till 10 då vi hämta kassarna och slutligen
satt i bilen runt halv 11.
Man har otroligt sjuka fötter efter att ha gått på stan i nästan 12 timmar!
Men kul blev det iaf =D Jag fick hem en lila-och-vit-randig-tunika,
en grön t-tröja med nå svarta ränder, ett par smajlis-örhängen,
ett neonrosa nagellack, en lila understräcknings penna, bly, godis (ofc) mm.
Riktigt nöjd med köpen :)
Nu är det bara tre dar kvar tills skolan börjar ;( Usch å fy!
Jag längtar inte alls! Skolan e så trög! Buhu!!!
Nå det är väl bara att knipa igen och le så går allting primafinemang...:P
Nu lyssnar jag på "yahweh-Hillsong". Lyssna! Den är hörvärld!
Nu ska jag gå! Vi synes! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0