Tråkväder....

Häjj! Nu har jag RIKTIGT tråkit! Regnar ute... Hehhe då kan jag ju göra "dagens testet" jag gjort nån gång förr :P

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Fint väder
DAGENS KLÄDSEL: rosa mjukishalvbyxor och lila topp :P
DAGENS FRISYR: slarvig boll eller nersläppt
DAGENS LÅT: Stronger-Hillsong
DAGENS PLANER: Se på tv..(om d nu kmr nå vill säja)
DAGENS SAKNAD: Fara på läger...:P
DAGENS DUMMASTE: att jag satt inne då det var fint väder...
DAGENS MISSLYCKANDE: ?
DAGENS DROG: att sjunga...:P
DAGENS KÖP: Inget (stolt)
DAGENS GODIS: såna där ananas godisar från båten
DAGENS HUMÖR: slö och rastlös (om man nu kan vara bådeoch :P)
DAGENS CITAT: Ja har tråkit...
DAGENS ROLIGASTE: ööö...? Kanske chatta m nico..?

Nu är det sista veckan på sommarlovet och jag har inge mer planerat..
Annat än konstens natt på torsdag.. Till sist tänker jag bjussa på en bild
på mina två söta marsvin, Madonna och Bullen :D

Kommentarer
Postat av: nicolina

chatta me nico va ju såklart roligast!! :D

2010-08-10 @ 10:36:14
URL: http://najkoo.blogg.se/
Postat av: mimma svarar:

Jåå klaarth =P <3

2010-08-10 @ 11:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0