Zip-it

Hej! Jag har köpt en "zip-it" penal :)↓

google bild

Hittade inte rätt färg men jag har en sån där fast blå och grön!

Jag kanske inte har berättat att min Nokia 5630 X-press music (måst ju skryta lite :P)(om d nu e nå å skryta över ;)) har varit på reparation. Så jag har måstat ha en "hyres telefon". En gammal sliten rosa stor nokia , i typ två/tre veckor. Det har varit hemskt! Ingen musik! ;( Men igår blev den äntligen klar och pappa for och hämtade den. Men han kom inte hem med den som det hade varit fel på, nä han kom hem med en alldeles ny! Ju för sig var den likadan men helt oskråmad och felfri!!! Den förra hade tydligen inte gått och laga så vi fick en ny på garanti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0