Dag 1-En nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv

Den e lite suddig för ja ha skurit ut den :P
1. Jag älskar min familj och mina vänner
2. Jag älskar sommaren och värme
3. Jag är frusen av mej men hatar att frysa
4. Jag är nästan alltid glad och har massor av överlopps energi som jag kan spara till de dagar då jag inte har nån energi
5. Jag är kristen
6. Jag älskar att syssla med musik
7. Jag älskar julen
8. Jag är dålig på att vara seriös
9. Jag tycker om att ta det lugnt men på samma gång tycker jag om att ha fullproppat program vilket leder till...
10. ... att jag tycker att dagarna, veckorna, månaderna och åren är för korta, med andra ord; livet är för kort!
11. Jag älskar att skratta!
12. Jag tycker om att irritera folk som blir irriterade på mej när jag fjantar mej som mest
13. Jag försöker att alltid vara positiv
14. Jag är sämst på att erkänna att jag gör något fel
15. Jag är en livsnjutare

Kommentarer
Postat av: Kesia

"Jag är dålig på att vara seriös"

"Jag är sämst på att erkänna att jag gör något fel"

Såå du Mimma! ♥ Saknar dig!

2010-12-10 @ 15:15:16
Postat av: mimma svarar:

jaadu Kesia, så e d:P Saknar dj me! <3

2010-12-10 @ 22:58:33
Postat av: Fanny

Punkt nr 14 mimma!!:D

2010-12-11 @ 09:04:59
URL: http://mimses.blogg.se/
Postat av: mimma svarar:

F: haha jåå:)

2010-12-11 @ 13:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0