Gårdagen

Hej! Igår var jag, Lisson &Fanny till stan. D va jätte najs!=) först innan Lisa kom satt jag å fanny vid ett bord i rewellcenter(stavn?) och stirra på folk som jick förbi xp Då hon kom for vi int till h&m och jag testa ca 10 plagg. Köpt två t-shirts=) sen köpt ja ett par dragkedjs örhängen vid ninja å ett blått nagellack vid kicks samt en del julklappar:) åt på RAX!='D satt å åt mer än en timme. Jag tror folk blev smått störda på oss som vi höllpå! Vi skratta åt precis allt! Speciellt roligt hade vi med glassen och Lissons limsa:P vi tog massa glass bara för att d va roligt att ta:'P sen for vi via prisma och köpte godis och sen hem! Kul helg!<3 här e en bild på d som vi skratta allra mest åt!mitt konstvärk!:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0