ÅOU HJÄLLP!

Helluuu! Kombilägret har varit awsome (stavn..?) Helt JÄTTEROLIGT!! Längtar redan till nästa år! Vill tibax å träffa alla underbara människor och vara på dendär häärliga platsen! Äta dendär gooda maten, simma i detdär äckliga vattnet, paddla i domdär vingliga kanoterna, sova på dendär obekväma madrassen brevi detdär dragiga fönstret! Jag saknar ALLT!! Det är alldeles hemskt att tänka på att det är ett helt år till nästa läger...;( Nä nu ska jag sluta deppa! Det är ju faktist scoutläger imoron! :D hahha! Lägret slutade igår kl 15 med en konsert och filmvisning :D Sen for jag med min faster till villan, dm andra var på 50-års kalas. Sov nån timme på villan, simmade en kort stund och annars bara låg och slöade. Man blir otroligt trött om man sover på en obekväm madrass bredvid ett dragit fönster 4-5 timmar per natt i 4 nätter! Anyway.. De kom å hämta mej runt en 11, sov i bilen. Kom hem 12. Då var jag plötsligt pigg! Gjorde ingenting tills kl halv 2 då jag somnade direkt jag la mej ner. Sov till 12 i morse :D somnade igen mellan 5 och halv 6 i dag... Är fortfarande trött... Dessutom ska jag på scoutläger imorgon, då lär jag ju knappast få sovit så mkt heller!! Usch å fy va jag kmr va trött nästa vecka! Men det ät värt det :DD Ses nästa söndag!! Sköt om er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0