I Feel Good!

Hallojzan! Igår sov jag och Fanny hos Lizzon :D Vi pratade, längtade tbx till scoutlägret, spelade monopol, fjantade oss, sminkade oss hel knasiga, åt en massa gott-gott och fick kyypackaus (stavn..?) till kålhuvud! :D (bara Lizzon fattar ;P) Somnade kanske halv 3. (ovanlit tidigt) Idag for hela familjen till stan (lyckat). Tog ut nån garanti från min tlfn som kronglar hela tiden, köpte en rosa sommarklänning och en grå/svart tunica med nitar, simmade, åt mat + Glass, sökte efter en bikini åt mej (utan resultat) och såg på en ny grill som vi dock inte köpte men..iaf.. Dom andra är ute och cyklar nu men jag orkade inte följa meh :P Ska gå ut nu, måste ju passa på då det är så fint väder! Tjolahåpps varmluftsballong :P (fråga int varifrån jag fick det?)
~~~*~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0