Låttips

Hejsan! Här kommer några låttips:
  1. All I need is you- Hillsongs
  2. Tell the world- Hillsongs
  3. Tomorrow- Avril Lavigne
  4. Unwanted- Avril Lavigne
  5. Yahweh-Hillsongs

Så jah! I dag har vädret varit jättebra! Fasst om jag får välja mellan 30° och 24° väljer jag nog ändå 30°.. :D                                                                                                                                                                  Imorgon nån gång mitt på dan far vi till J:stad och sover över hos min faster til tisdag.
D e ju "Jakobsdagar".
På frdag har vi grillfest. Före det skall vi in till stan efter ny grill
och med min tlfn på sörvis..
Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0