Och nu då...?

Tjolahopp!! Scout lägret har varit jätte skojjigt och vi har haft superkul! Nu är det sommar på allvar! Ända nackdelen är att alla läger är över... Vädret de senaste 2 veckorna har varit näst intill perfekt! I söndas kom Kesia och hennes familj hit i några timmar, kesia lämnade kvar och vi såg på fotbollsVM final. Ända matchen jag sett på hela VM :P Vi jublade då spanien vann! :D Sen sov vi i tält skrattade och shabblade åpå xP På måndag for vi till shären (mommo & moffas villa). Sov där i två nätter. Det är helt otroligt att det kan vara så varmt! Det var nån stans som det varit 34° i skuggan! Skönt att vara på villan en sån dag! Vi simmade åtminståne 4 ggr igår! (y) kortast vi simmade var väl en halvtimme ungefär... ;P Idag ska jag annars inte göra nånting! De andra far till nå bekantas villa i larsmo men jag orkar inte följa med så jag kommer vara ensam hemma hela dan! (y) Nån som vill joina? Nu ska jag läsa bloggar! Hejps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0