Bad wather

Hallåååå! Nu suger vädret! D: Regn, regn... SUCK! I onsdags var jag, Nico och Kesia på ledarskolning på vassor. HÄÄLIT med vassor! I´m love it! Och det var faktist väldigt trevligt! Över förväntningar! Så nu vet jag alltså hur man är en bra ledare xp I torsdags for vi till J:stad på konferens. Första dan var helt bra nå. Bortsätt från att stolarna var otroligt obekväma! Sjuk rygg i princip hela dan! :S Jag hängde ihop med Adde hela dan :D Vi for in till stan och CHILLADE! <'3 For till min faster vid 10 tiden. For tillbaka nästa dag kl 10. Var med Sara, Kajsa, Tobias och Elina. Fortfarande bra väder! Vi gjorde nu inge spec, Chillade ;P Det har blivit vår specialiet xD Gick in till stan två gånger igår :D På kvällen var vi på konsert i en park. kom till min faster ca halv 12. Nå på lördag, idag alltså, var jag med samma personer - Elina, som sku kom senare. I morse såg det ut att vara jätte bra väder så jag tog bara halvbyxor. Det visade sig att inte vara särskilt smart, så fort vi kom dit började det blåsa som jag vet inte vad! Vi skulle vara i cafe´t från klockan 11. Det lät som om tältet skulle blåsa omkull vilken sekund som helst!! Efter att ha suttit och sålt kaffe i 3 timmar på otroligt obekväma stolar var det sååå skönt att komma till barnpassningsrummet där vi skulle tillbringa de följande 2 timmarna...:S Från shoppen fick jag hem en pin och ett armband :D På torsdag blir det att köra ner ill Ekenäs :D ska bli sååå kuul!! <'3 Nu ska jag gå och lägga på bastun! Uppdaterar senare! Hejpps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0