Home Again...;(

SHABBA!! I torsdags kom jag hem från lägret! ÅÅÅ så kul det har varit!! <3 Längtar redan till nästa år! :P Och det blir ju inte direkt sämre av att vädret har vari alldeles UNDERBART!! Barnen var härliga, programmet var super kul och alla andra ledare har jag stortrivts med! :D Vi har haft så kul! Stackars er som missade detta...( De där var kanske lite skrytsamt..) :P På fredan (midsommar) for vi till shären/sundom till mommo och moffas vill. Vi åt grill mat, simmade, badade bastu m.m. Sov över. Idag då jag vaknade såg vädret helt piss ut :P det regnade t.o.m. en skvätt..:-S Men senare på dan försvann molnen och solen kom fram! :D Då fiskade vi. Jag fick napp 3 ggr!!! Det var första gången i mitt liv jag fått fisk med metspö ;P Två små abborrar och en stor mört! Kanske inte någon guldfångst men det var i alla fall fisk och inte sjögräs som moffa fick upp :P Vi eldade bastu igen men det var bara jag och Bella som simmade och bada bastu. Eller jag simmade, Bella bara plaskade i vattnet och plockade snäckor. :) Sen for vi hem och jag somnade i bilen DIREKT! Sov hela vägen ;P Då jag kom hem låg jag och chillade en stund tills Bella kom in i mitt rum och ville höra på en skiva med min cd-spelare. Jag var så trött så jag bara släppte in henne och la på och sen låg jag och halvsov, eller åtminstone och vilade. Snart kommer Kesia hit! :D <33 Hon sover här enda till Tisdag då vi far på kombiläger till vassor som slutar på lördag. Sen är det en dag i mellan till scoutläger, så det blir nog kanske inte mer bloggning förrän om två söndagar :S  Nu ska jag läsa bloggar! Hej då! Sköt om er! Och glad midsommar i efterskott ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0