I´M SOOOOOO HAPPY!:DD

Heeeej! Nu har jag sommarlov!!<3 Bloggningen kommer vara väldigt dålig hela sommaren! Nu på onsdag e de konferens, torsdan efter det far vi ner till Ekenäs :D  måndag den 21 bär det iväg mot vassorlägergård där jag,Nico och Kesia mm ska vara hjälpledare på lägerskoj :) Veckan efter det blir det kombiläger!! <333 Det också på vassor :") två dar efter att kombi slutat ska jag, Fanny, Lisa och Magnus på scoutläger till humle! :) Resten av sommarlovet blir det bara soft, sol och baad ;D(y) Jaa.. det är min sommar det. + att jag hoppas-och tror-att det kommer massor med oplanerat program och oväntade överraskningar! Nu ska jag bara leva livet!! Ha det gööttt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0