Lovely♥

♥ Här kommer lite gamla minnen i bilder, Nicolinas bilder :D<3(bildtext under bilderna)
Jag och mitt halvfärdiga skärbrede i höstas på slöjd ;P
hahha! Jag och söta Nicolina i höstas <3
Nicolina och jag på julfesten<'3 (ignorera min min)
Jag med Ullis glasögon, typ i vintras :D
Gillar hon till höger på båda bilderna jag <3
Jag, Nicolina oh Fanny<33
Jag på Julfesten :D
Proffsiga e man väl<33
Bild som Nicolina har redigerar, på mej från lägerskolan i början av sexan
sååå det var allt! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Eme

Hei :) du passar i glasögon :P

2010-06-09 @ 16:22:00
URL: http://enelie.blogg.se/
Postat av: mimma svarar:

Eme: Jåå, klart he! :D

2010-06-13 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0