Pleas, take me away!

Hejsan bloggen... Åh jag är så irriterad! Eller irriterad är fel ord.. Nä jag kan inte förklara mina känslor ;P Trött, ledsen, sur, arg...? Hur som helst så längtar jag JÄTTE mycket till torsdag! Jag saknar Kesia! Ju för sig träffade jag henne i onsdags men vi han ju knappt prata! Jag kan inte ringa eller mezza åt nån för jag har så hög räkning... Jag längtar till vassor! Där finns inga problem eller bekymmer! Iaf inte vad jag känner! Alla är så trevliga och alla har superkul ihop! Jag är bara så rädd att det ine blir lika härligt som förra året! Nä nu är jag ändå idiotisk, vfr sku det inte bli det!? Alltså dehär känns lite som om jag pratar med mej själv och jaa...Okej detdär lät kanske lite..random.. Men det är i alla fall hur jag känner just nu! Såå.. Nu stack jag!

Kommentarer
Postat av: Kesia

Nämen Vimsi! <33

Klart det blir lika bra som förra året! Det är ju vassorläger vi talar om! Det kommer kanske t.o.m bli gäligare iår! :D



Vi kan ju alltid skriva brev... :P



Miss u <3

2010-06-13 @ 11:51:38
Postat av: mimma svarar:

Kesia: Jåå klart de blir! Vad tänker ja me? ;P Jå för då vi e där blir e gälit!! <3 Jå brev....:D Miss u too<'3

2010-06-13 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0