Regn...?

Hejsan! Idag suger vädret! Det är regn, regn och åter regn! Fasst för tillfellet håller det upp lite, egentligen borde jag kanske passa på att vara ute men jag iss int :D Har ingen lust att gå ut i det kalla, tråkiga, gråa vädret. Kesia kanske kommer hit ikväll :D Men d är inte helt säkert... Vi sku ju sova i tält men det går ju int om det regnar!! Vi skulle ju förståss kunna slå upp tältet i garaget...*ÖNSKETÄNKANDE* Och Lisa är hos sin pappa... Annars sku jag väl kunna träffa henne.. Nä ingen bra start på sommarlovet! Eller helt misslyckad har den väl ine varit.. Det var ju hyfsat väder igår och förrgår...  Nä nu ska jag läsa bloggar :D Hejppps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0