VASSOR IN MY ♥

♥ I morgon är det lägerskoj på vassor lägergård! <3 ååh vad jag längtar! Jag, Nico och Kesia mf ska vara hjälpledare :D Nästa vecka blir det ännu ett vassorläger! Men då är jag deltagare! Jag skulle gärna fara på ännu ett vassorläger i år! Man kan aldrig få nog! Hahha! :D
.

I Ekenäs var det jätte fint! Jag och kesia sov i tält båda nätterna! Första natten somnade vi nå gång över ett, men vaknade igen kl 02.02 då jag hade lagt på alarm. Jag sku slå henne nämligen, fråga inte varför, det är bara nåt vi håller på med :P Andra nattet somnade vi redan strax efter 12!! Helt misslyckat! Lr det var ju skönt att få sova en hel natt men vi sku ju va upp länge!! :P Fasst vi har ju fler nätter på oss. 2 läger, midsommar mm :D PÅ fredag var vi till Karis på Hannes MGP- Läger avslutning. Alla var riktigt bra! Bilresan hem var aningen jobbigare.. Vi satt tre längst bak, två i mitten och två längst fram. Full bil alltså, och det var trångt där bak ska du veta! Vi fick ligga och sova lutandes på varandra :P Hehhe! Nu ska jag läsa bloggar! Uppdaterar efter lägret som sluter på torsdag!
.

Kommentarer
Postat av: Elin

Aii lööv sista bilden ;D

2010-07-05 @ 18:09:51
URL: http://zeppyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0