--?--

Hej! (kom inte på nån rubrik) skoldagen såg ut ungefär så här:
Matte: Räknade nå tråkiga ekvationer
Rella: Såg på en film och gick igenom papper om Buddhismen
Jomppax: Hade egentligen löptest men eftersom jag och Nico sku på staffettkarnevals uttagning senare så fick vi fara på en länk ist..
Lunch: Nån mysko korvsås, BLÄ!
Geografi: Staffett karnevals uttagning
Hål: Staffettkarnevals uttagning och när vi kom tbx gick jag,nico och elin till grillen :D
Just ropade Bella uppifrån att hon blodde näsablod... jag sprang åpp och fick stå där på wc och hjälpa henne tills mamma kom från butiken.. Ikväll måste jag öva på finska förhör som vi har imrn...Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0