Ändrade Planer

Halloy! Jaa, nu är det alltså ändrade planer, jag och Lisa far till Fanny och sova. Alla hade nämligen missförstått varandra eftersom vi bara planerat kvällen via meddelanden..:/ så just då Fanny ringde så trodde hon att vi skulle till hennes och sova, Lisa trodde att vi sku till henne och jag hade ingen aning xp så kan det gå om man är för feg för att ringa och istället skickar en massa medd..Hahha! Så Fanny kommer och möter Lisson och mej så far vi till grillen och äter glass och sen vidare till Fannys:D Men eftersom vi far först 6 tiden så betyder det att jag måste laga nån sorts mat innan jag far och det börjar det bli lite ont om tid för... Nå jag får väl äta några smörgåsar ;) Jag uppdaterar antagligen inte förrän imrn kväll eftersom jag far bort imrn på morgonen.. Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0