Anything but ordinary

Hej! Vaknade halv 12 idag :D Jag har inte skrivit på länge, jag har helt enkelt inte haft nån motivation.. +att jag for till stafettkarnevaen på freda och kom hem igår ca kl 12 på natten. Det har varit sjukt kul :DD Bussresan ner till Esbo tog drygt 5 timmar. Då vi kom fram for vi till köpcentret Sello. Vi hade en dryg timme på oss att shoppa och äta mat.:/ Jag köpte endast ett par vita stjärnörhängen, ett gulligt mobilsmycke, tuggummi och en hamburgarmåltid. Efteråt for vi till solvalla idrottsinstitut där vi skulle sova, jag delade rum med Jenny och Josefine. Vi tränade nu där och typ klockan 10 for vi och simma! Jag hade ju såklart varit dum och lämnat simkläderna hemma! Men jag var nu inte den enda, vi var typ 4-5 stycken som simmade i topp och shorts.:-) På lördag for vi till karnevalen till 11. Jag sparang först klockan 5. Före det satt jag bara breve hejjarklacken, som faktiskt var riktigt bra, köpte limsa och bara chillade xp Men som sagt-en riktigt lyckad karneval! Bortsett från att vi kom på 27:e plats av 38 lag i masstafetten :( Fasst jag tyckte ändå vi sprang väldigt snabbt! Nåå.. nu ska jag fara och köpa glass :D Heeej dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0