EN vecka kvar!:D

Hejsvejs! Har inte bloggat så mycket på sistone, men jag har orsaker, bla prov, mycket program mm. Igår var jag på Tactus vårsvslutningskonsert ;P Dvs musikskolans avslutning;) Idag tänke jag far till Fanny och sova men de går int eftersom Broschan int vill va hemma själv till klockan 11 då mamma och pappa kommer hem från nån kollegie middag. Nå, jag far imorgon istället :R då ska vi se på eurovison song contest  (stavn..?) Jag hejjar i alla fall på tyskland :D Så här såg skoldagen ut:
.
Husa x²: såg på "natt på museet 2"
Textil: Hade nån tråkig material lära, men jag hörde inte så mycket för jag och Nico satt och pratade om hur dum Anne(läraren) är då vi måste ha teori istället för att jobba ;P
Lunch: Malet kött soppa. Jag fick en stor äcklig klimp i min soppa som vi hade "matkrig" med xP (vissa personer förstår vad jag menar)
Hälsolära: Såg på filmen "Alla älskar Alice"
HÅL: Först satt jag, Nico och Ulli på en bänk och försökte sova, men sen gick vi i alla fall till Halppis i det hemska,tråkiga, gråa, våta regnvädret
Engelska: Såg på " Fun whit Dick and Jane"
.
Som ni kanske märker så såg vi väldigt mycket på film idag! Men det är ju för att det bara är EN vecka kvar till sommarlovet!!!! Läängtar! Idag, elr snarare i kväll, så ska jag bara vara hemma med Hannes och Lydia och äta chips och se på Talang. Bloggar senare! Hejppssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0