Hata prov!

Hejsan svejsan! Kommer inte blogga mycket ida och imorgon... För jag måste läsa på prov. Imorgon har vi Religion och på torsdag Finska! Hata båda två!!! Dessutom är finskan så svårt för jag har slarvat lite med läxorna...Dagen:
.
Textilx2: Sydde lite på min jeanskjol och gjorde ett hippieband av tyg från Nicos kjol :D
Modde: Skrev nåt på datorn
Lunch: Pasta bolognese
Modde: Läste hela timmen
Finska: Övade till provet på torsdag..
HÅL: For till bibban.
.
Som ni kanske märker var dagen ganska så trög... Ända som var roligt var före textil då jag och Nico kom för sent medvetet xp och sista rasten hade jag, Fanny, Elin och Ulli världen skrattproblem. Vi skrattade åt helt random thing ;) Nu ska jag gå och läsa på Rella..;( Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0