Keep holding on

Hej! Idag har det varit nästan lika varmt som  de föregående dagarna :D Igår skickade jag massor med Kesia<3 Hon kan inte bestämma sig för om hon ska på ungdomsläger i Ekenäs eller komma med mej och Nicolina och vara hjälpledare på Vassorläger.. Jag hoppas förståss att hon väljer det senare xp Well.. skoldan idag:
Matte: Nåt med koordinatsystem och ekvationer..
Rella: Började prata om kinas och japans religioner
Dubbeltimme Gymppa: Spelade boboll
Lunch: Lindströmsbiff=rödbetsbiff! Huijadååh!!
Geografi: Pratade om Kalifornien och skrev nåt i häftet
Hål: Hade håltimme med 7A. For till smarket och köpte glass ;p
Ja-a, idag ska jag då öva lite på Engelskaprov som vi har på onsdag eftersom jag ska på flöjtlektion imorgon. Dessutom ska jag och mamma till stan före eller efteråt :D Shoppa,Shoppa,Shoppa! (y) Nu ska jag läsa bloggar! Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0