Morsdag!

Heeej! Sorry att jag inte skrivit tidigare idag... I morse väckte vi mamma med frukost på sängen(vikken lyx) sen for vi till mommo och moffa för att äta lunch, vi fick jätte gott kött och till efterrätt fick vi bärkvarg<3 Till sist åt vi grädd tårta och så for vi hem. Väl hemma spelade vi monopol som pappa tagit med sig hem från Åland :D mitt i spelet kom min faster från villan och då åt vi varma smörgåsar :) Plötsligt upptäckte vi att solen kommit fram efter en grå tråkig regnig dag :D Vi gick ut men jag började frysa efter bara en liten stund så jag gick in och nu sitter jag här! :D I morgon är det staffett karnevals uttagning men jag har på känn att det kommer gå åt skogen för jag är alldeles oupptränad + att jag är väldigt förkyld... nå man får väl göra sitt bästa... I morgon har vi dessutom håltimme med 7A! (y) anyway...ha det bra! Hej då!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0