Sommar feeling<3

Hollooo! Igår sa jag ju att jag sku skriv mer men d blev ju int till nåt xp Igår kl 6 for jag på scout, klockan sju då det slutade stannade jag och Lisson kvar på eftisgården och gungade xp efter en timme av fjanterier for vi till halppis och köpte glass (y) Jag åt en iso lakrits :D Eftersom det var onsda kväll så fanns det ju typ ingenstans att fara så vi satte oss utanför "Eriks tv". Där satt vi och var bara allmänt fjantiga till ungefär halv 10 då for jag hem till mitt :) såg på tv, läste, gick i duchen, fixade naglarna- röd-och-vit-randiga xp Gick och sova kanske kl halv 1. Idag då jag vaknade var det jätte varmt! Jag for ut nästan direkt och bara slappade på en stol ;) Men mitt i allt för en stund sen gick solen i moln och det började regna! Förfärligt! Inatt hade jag och lisson tänkt att vi kude sova hos Fanny i deras hubil men det gick inte för Fanny så vi kanske sover här lr hos Lisson :D Håppas håppas!! Annars har jag inet att göra på hela helgen! Suck... Meen, det är bara tre veckor kvar till sommarlovet! Gilla! Nu lyssnar jag på How does it feel-Avril Lavigne (y) Nåå... ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0