sommar in my ♥

Häjj! Gårdagen blev en rätt så lyckad kväll! Vi fick ett antal skrattanfall, vid en av våra skrattattacker så fräste fanny ut saft över hela bordet! Och det var bara för att Lisson sa att hon aldrig sku vara ilag med en störand typ xp Senare skrattade vi åt nån kul reklam på tv :D annars gjorde vi inte så mycket annat än å spela monopol i typ 3 timmar! Natten tog vi kanske kl halv 4. Idag har det varit varmare än igår! nästan 40 grader kan jag gissa! Men ÅÅÅÅÅ så HÄRLIGT det har varit! Känns precis som sommar! <333 Just nu håller jag på och anmäler mej till kombi läger på vassor!<3 Jag kommer ha ganska fullsmockad sommar; 3-4-5 läger, kanske en norgeresa åså ner till ekenäs där VÄRLDENS bästa kompis bor<33 ja osv. Nu ska jag gå i duchen och sen bara myscha åpå tills jag går och sova. Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0