Sorry, you can put the blame on me

Hallååå! Sorry för dålig uppdatering (d e int första gången) Hahha. Det har bara varit så sjuttons varmt idag,som varmast; 38°,höhö, så jag har varit ute typ hela tiden :D Ikväll, elr snart, ska jag och Fanny till Lisas å sova :D<3 Och imorgon ska vi till hummelholmentalko. Booring, men mamma tycker att ja måst; "Du ska ju ändå va där på läger i sommar, så då kan du nog hjälpa till". Usch å fy! Årets scoutläger kommer nämligen att hållas där(y)
.
Usch, jag har såååå varmt!! Där ute håller man på att storkna i solen och är inne så kvävs man pga dålig luft! Jag blir helt galen, vet inte vart jag ska ta vägen! Ända stället där det är någolunda svalt är i källaren, och vad ska jag nu dit och göra?! Nä nu ska jag sluta plåga er med mitt klagande, hahha! Uppdaterar kanske sen! Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0