Sorryyyyy

Hallåå! Förlåt för att jag inte skrev nästan nåt igår! Då jag kom hem så hade jag ca 1 å en halv timme på mej att öva flöjt, äta mm Sen for jag på flöjtlektion, och det tar en halvtimme att fara dit sen spelar jag i 45 minuter sen var jag och mamma och handlade mat och sen tar det ju en halvtimme att fara hem å då vi kom hem såg jag på tv... Idag ska jag i alla fall försöka uppdatera lite mer... Skol dan såg ut såhär:
.
Engelska: Gick igenom vad vi har till provet nästa vecka
Hål: Istället måste vi fara på en "konsert" till gymnasiet. Det var fyra roliga gubbar från USA, I think... De sjöng i olika stämmor (kommer inte ihåg vad det heter)
Hissa: Hade förhör om kina. Började tala om Japan.
Lunch: Makaronilåda, MUMS :D
Matte:Räknade ekvationer
Musik: Fick ut proven, jag fick 10! Full poäng!
Rella: Babblade åpå om hinduismen och buddhismen...well..
.
Ikväll ska jag på scout och sen stannar säkert jag lisson och fanny(om hon kommer) där efteråt. Imorgon och på fredag så har vi ju annars LEDIGT så då blir kanske uppdateringen högre :) Jag skulle vilja göra nåt spec ihelg men vet inte vad... Förslag? Såå... ska väl gå och äta mellanmål nu, I´m very hungry! Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0