Test

I brist på annat så ska jag göra några test
TEST 1:

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Grå-blommig klänning från H&M
DAGENS KLÄDSEL: Leggins och randig tunica
DAGENS FRISYR: platt, nersläppt
DAGENS LÅT: Satellite
DAGENS PLANER: Chipsfrossa framför talang 2010!
DAGENS SAKNAD: sova i tält med Kesia<3
DAGENS DUMMASTE: vet ej ;P
DAGENS MISSLYCKANDE: saker jag sku göra men inte gjort..
DAGENS DROG: lakrits-snören :D
DAGENS KÖP: Lakrits-snören
DAGENS GODIS: lakrits-snören
DAGENS HUMÖR: trött, happy
DAGENS CITAT: broblem barn ;P
DAGENS ROLIGASTE: Filmerna vi såg på skolan..?
TEST 2:
vad är ditt favorit nagellack - Rosa lr blå
vad åt du idag - Godis och mat
vad lyssnar du på nu - Datorns surrande
vad har du gjort idag -varit i skolan :(
när blir du stor - Men hallåå! Ja e ju stoor!
vad sa du senast - "bastun e leedi"
om du skulle byta msn, vad skulle du då ha - va?
vad drack du senast - milk
vilken är din favoritsladd - ja tycker int om sladdar
vem satt du senast bredvid - Hannes
önskar du att du bodde i afrika - ehee, nee
ljuger du - bara små, vita lögner, då det behövs
har du någonsin gjort en egen lista - vet inte
favoritårstid - sommar, sommar, sommar!
brukar du vara seriös - jo, men det är sällan! ;P
vilket är ditt käraste kramdjur - Olle =>min nalle
när skrattade du senast - ja skrattar hela tiden!
brukar du rösta - njaa
kan du swahili - Näää
vad skulle du göra om du mötte en man med en pistol - Ja sku dra världens roligaste elefant vits så att han sku vik sej dubbelt av skratt! :D
har du lärt dig något nytt idag - Nej, eller jo, att man blir trött av att se på film hela dan
vad vill du ha nu - sommarlov
vart skickade du senast brev - ingen aning
vad önskar du att du kunde - Allt xp
har du varit seriös hittills - jag ha försökt, men de gick väl sådäär...
favoritord - Typ ;P
vem har du planerat att träffa - Fanny och Lisa imorgon
vem var enligt dig nepals bästa president - vaad?
till vilka länder har du varit - Finland sverige och i min egen lilla värld
vet du hur många öar japan har - Vet du de själv?
är godis gott - Jaaaa du!
vilka språk kan du kommunicera på - svenska och engelska, typ
hur många tår har du - vänta lite så ska jag räkna
favorit reklam - ica reklamen och dendär "dethär är en korridor" xP

vad lyssnar du på nudå - Hannes skratt
chattar du med någon på msn - nope
känner du någon som fyller snart - Mamma å Bella fyller på tisdag
favoritskolämne - Husa
gäspar du - jo, då jag e trött
är denhär listan rolig - Helt no
vet vad chiles nationalfågel är - Nää, ja vet int allt
ser du på tv - snart
favorit serie på tv - snart talang 
beskriv snor - hujjadååh, gult, äckligt mm
har du vänner som bor utomlands - om Finland räknas som utomlands så ja
är jag rolig nu - Säkert
vem pratade du senast med i telefon - Min faster
gör du annat nu samtidigt - Väntar tills dehä teste ska ta slut så jag kan gå å se på tv
låt nu - Ingen för tillfellet
ser du på anime - neeej
vad kallas du - Mimma, mims, mimme, mimsi, klant mm

nu, vad heter du - Miriam
när är du ledsen - ibland
är du tuff - d bestämmer väl int jag..?
vet du var fiji ligger - neepp
vilken mening sjöngs just i låten du lyssnar på -"Du får si på talang här nere för ja ska si på dudsonit(stavn..?) där uppe" (Broschan sa d)
har du en telefon - jeeas
pratar du för dig själv
- nä jag pratar med mina låtsas kompisar!
skulle du vilja besöka vatikanen - nää
sista gången, vad lyssnar du på nu -  INGET!!
vem vill du ska uppdater sin bilddagbok - e int me
vet du vad tiden i alaska är nu - ?
har du en sköldpadda - nej
vad är klockan nu - 21.04

Så där, änligen klart!(d där andra blev lite litet...) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0