Great!

Hallåå!! Längesen sist. Mitt fel... Men jag har inte haft blogglust på jätte länge men nu känner jag hur den sakta men säkert kommer krypandes tillbaka:P Igår fyllde Nicolina♥ 14. Grattis FJORTIS! Fanny och Lisa har varit här ett par timmar ikväll. Najs ha d varit! Vi spelade monopol. Jees! D e bäst. Nu ha vi i alla fall fått svaret på hur det går om man spelar monopol en kall november-tisdags-kväll med mej, Fanny och Lisa! Lisa van monopol. Jag van i att skratta mest. Jag skratta bokstavligen nästan ihjäl mej! Till slut fick jag ingen luft + att jag hade hicka på samma gång... Testa inte det...!! Men kul har vi haft!!! Skriver nog inte mer ikväll så GOD NATT!!
Grisar är grymma sa den grymtande grisen. Grymt-grymt sa grisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0