J`aime la musique!♥

Snart flyttar jag-till musikens värld...
Snart drunknar jag-i musiken
Snart blir jag hypnotiserad-av musiken
Snart börjar jag prata ett annat språk-musik
Snart blir jag uppäten-av musiken
Snart blir jag beroende-av musik
Snart? Nä, jag är redan. Allt stämmer redan in på mej!
Jag ha blivit uppslukad, beroende och hypnotiserad-av musiken!
Så fort jag vaknar på morgonen sätter jag på musik.
När jag fixar mej före skolan lyssnar jag på musik.
Nästan varenda rast lyssnar jag på musik.
Då jag kommer hem sätter jag på musik.
När jag är på datorn hör jag på musik.
När jag gör läxor lyssnar jag på musik.
Då jag ska somna lyssnar jag på musik.
Jag drömmer i musik, pratar i musik.
Jag har 5 hobbyer på en vecka, fyra av dom har med musik att göra.
När jag inte hör på musik lyssnar jag på musik :P
Och när jag inte gör det så sjunger jag, spelar eller nynnar på musik.
Jag har alltid en eller flera låtar på hjärnan.
Det enda jag inte kan inom musik, som jag skulle vilja kunna, är att skriva låtar.
Men en sen då? Jag har en bror och en far som sköter det jobbet.
Det är egentligen inte så konstigt att det är som det är.
Pappa är musiker och musiklärare, broschan sjunger, spelar trummor och elgitarr var och varannan minut.
Jag har två småsystrar som sjunger istället för att prata så som leker. Vi har säkert fem gitarrer, en flöjt, två trummsett, ett piano, en keyboard, och en elgitarr. Med andra ord; det går inte att undvika musik i vårt hus.
Men bra e väl det? För oj vad jag njuter av att bli störd av piano, sång och trummor. THAT´S LOVE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0