Bloggpaus...

Hejj alla besvikna läsare som tycker jag uppdaterat lite på sistone...
Jag vet.. jag borde bättra mej men jag hinner inte nu för tiden! Massor med prov, läxor, aktiviteter, kompisar osv.
Därför beslutar jag nu att ta en kort bloggpaus, eller en lång... det beror på när jag får tillbax blogglusten:P
Kanske börjar jag om på nytt i en helt ny blogg eller så fortsätter jag här... Men det meddelar jag no sen..
Annars så fick jag 9+ i kemiprovet!!!! I´m so proud for myself (kan man sej så?)
Imorgon ska jag, Lisa, Fanny, Nicolina, Ulrika och Elin fara till Elin på övernattningsparty!!! För Elin blev fjortis igår! Gratulationer till dig! Grattis!
Idag ska jag ännu spela wii, äta, se på idol, köpa present år Elin och ja, gå och sova :p då jag dragit sträck har jag officiellt tagit blogg paus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0