Jag vet...

...det har varit jätte dålig uppdatering de senaste dagarna men ja har inte hunnit/orkat!
Kom just hem från kören.
Idag har jag; vaknat, gått till skolan, varit i skolan, gått hem från skolan, ätit mellanmål, varit på teori, spelat wii fit plus som vi köpte i hesa, ätit mat, varit på kör och nu sitter jag här! Resten av kvällen spenderas väl med biologi och kemiboken. Det ser jag fram emot! Höhöö! Och så blir det ju tv om en liten stund också så d kan hända att jag dumpar biologi- och kemiboken i kväll och blir ihop med tv:n och fåtöljen iställe! D sku va myky trevligare! Ja så gör ja, så kan ja va me böckerna imrn bitti iställe! BÄST! Jag har nämligen kemi prov på onsdag och svampförhör imorgon...Yey! Nu ska ja jör nå annat! Hejpps!:)♥

Kommentarer
Postat av: elin

å int en ENDA liten mening om att ja ha blivi fjotis D: (hehe...)

2010-10-14 @ 18:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0