Onödigt men Kul!

1. Vem är du: Miriam

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Oftast positiv och glad:D

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Irriterar mej på småsaker

4. Detta är jag rädd för: råttor, att va ensam i mörker...(dock inte i mitt rum)

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Roligt, godis, ledigt
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Lyssna på dansband, äta lever, sluta vara orolig för småsaker
7. Detta tycker jag om att göra: sjunga, va me kompisar, va på läger
8. Detta vill jag göra just nu: Fara på action!
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Att ha dåligt samvete och veta att man inte kan gör nåt åt det
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, pålitlig, rolig, omtänksam
12. Är jag kär just nu? njää...
13. Jag vill gifta mig? Jo
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa till sydamerika
15. Min käraste ägodel: Telefonen, foton, mina lila skor
16. Något jag vill ha i present: Saker gjorda med kärlek
17. Detta har jag på mig just nu: Jeansleggins, topp, huppari, tofflor
18. Favoritkläder: Påsiga stora tröjor, leggins, stickasockor
19. Favoritdjur: Typ alla förutom aggressiva hundar och råttor
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rockig pop
21. Favoritlåt just nu: Donkeyboy-Ambitions
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast:husa tråkigast: Fysik
24. En bok jag älskar: Gömda, asyl
25. En film jag älskar: Ingen speciell...
26. Tv-program jag gillar: Idol
27. Favoritdoft: Röken av ett jusst släckt ljus, vanilj, äppelpaj :P
28. Detta äter jag gärna: Godis, mammas lasagne, fisk och kladdkaka
29. Dricker helst: O´boy
30. Favoritgodis: De mesta, förutom mörkchoklad och äckliga gele´ godisar
31. Vart vill du resa: Sydamerika och kalifornien
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: ca 166,8 cm
34. Jag tror: på Gud
35. Jag spelar: Tvärflöjt och kort
36. Person jag beundrar: En härlig typ som förblir anonym
37. Så här bor jag: I ett stort(men ändå för litet) gult hus med grönt tak
39. Det här tänder mig: Jaa...
40. Det här gör mig avtänd: Stank, egotrippade typer, såna som tror dom är nåt
41. Favoritfärg: LILA!
42. Favoritcitat: Hm.... "Dont worry, be HAPPY!"
43. En hemlighet jag vet: m jag säger det så är den ju inte hemlig mera...
44. Den bästa present du fått? Hm.... kanske båda mina telefoner, lr bankkorte, lr tavlan av kesia... äh, för svårt att avgöra!
45. Senast köpta skiva: minns int
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Håret och ögonen I think
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Ööö vet int, allt e väl bra på sitt sätt...
48. Udda förmåga/egenskap: Ja vet int... alla mina egenskaper e ganska udda :P
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel, för ja sku villa kunna flyga...
50. Vad lyssnar du på just nu? when i look at you-miley cyrus
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Skolan, teori, dator,kör, dator, tv, sova
52. Var är dina föräldrar födda? Pappa från typ jeppis å mamma föddes i sverige men ha växt upp i vörå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Vet ej
54. Vilken är din favoritrestaurang? hihihi RAX! (Ja äter typ aldri på "finare" resturanger)
55. När badade du i en pool senast? Ja minns int...
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jepp, flera :D
57. Hur många barn vill du ha? 2-4
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband och skrikrock
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Val...?
60. Vad har du för TV-kanaler? Många
61. Har du åkt moped någon gång? Njaaä
62. Har du busringt nån gång? Jepp, MÅÅÅNGA gånger! :D
63. Har du fått felparkeringsböter? Nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Ja ha int men d sku va rätt kul :)
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Hehe sverige
66. Har du en egen trädgård? Ingen egen men hela familjen har en rätt så stor
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Bamse:P
68. Kan du alla orden i nationalsången? Försa versen ja men int resten...
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ojj, ja ha int sett så myky film så ja vet int...Kanske psycho!(nånäää:P)
71. Favoritpizza? Tropicana
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Ingen färg alls, ja använder int
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin juice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Familjen på rax å alla åt väl pizza :)
78. Favoritchoklad? Daim :P
79. När röstade du senast? Klassrepresentant typ :)
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Vet int, ja äter int tomater
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nä men medaljer
82. Är du bra på matlagning? Så bra så ja klarar mej
83. Klarar du att tanka själv? Enligt mej; joo. Enligt resten av folket; nää :P
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nä
87. Vad var det senaste du handlade? En isglass
88. Har du kräkts offentligt? Int va ja kan minnas
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Nå va har man för nytta av enmassa pengar om man int har nån att dela dom med? Så därför ;den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäää
91. Har du ringt något betalnummer? Säkert
92. Kan man vara vän med sitt ex? Jå, om båda vill så
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Ja vet int... D va så längesen
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Ganska no
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingenting
96. Vad har du i din väska? Skolböcker, penalen, ibland sminkväskan:)
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? läser, borstar tänderna, lyssnar på musik
98. Vad har du att vara tacksam för? Att jag ha det i princip så bra man kan få det. Jag är lycklig och ortoligt tacksam
99. Var hittade du den här listan? Har sett den på flera bloggar
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Vem som helst som har lust och ork, för det tar en stund att svara på alla frågor...:)

Kommentarer
Postat av: nicooo

Dansband e ju skit bra!! :)

2010-10-05 @ 19:58:57
Postat av: mimma svarar;

Nånäääää :)

2010-10-06 @ 14:29:18
URL: http://mimses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0