Uteliv

Hallåå! Skrev inget igår för jag hade inte tid+att jag inte orkade. Vi for till stan en ett tiden, för pappa sku på nån kurs. Strosa nu bara omkring nån timme, köpt bara godis och en white board tavla :) Sen då pappa va färdi for vi å äta på rax:D Va int så jätte hungri så ja åt bara två pizza bitar å tre glassar...
Idag har ja möblerat om i rummet! :) Blev riktigt nöjd! Och så har vi fått upp två krokar och en del av min föra delars spegel. Skulle ha lagt upp resten men pappa sku far å si på nån fotismatch...:/ Nu ska jag ut en sväng, för det är så fint väder! Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: elin

jag va till rax igåår ;D

2010-10-03 @ 16:55:09
Postat av: mimma svarar;

Naajs! :D

2010-10-04 @ 16:19:32
URL: http://mimses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0