When I look at you

Hellåjsan! Kom just hem från teori. D va tråkigast på läng! Ja frös hela tiden, å kuna int koncentrera mj för ja va så trött! Somna nämligen halv ett igår kväll, elr igår natt. Nu ska jag äta och så småningom på kör:D
Nico va sjuk ida så ja får klara mej själv på kören men d ska väl int va nå problem, för ja klara ju mej på franska så... Jag ger dej 1000 kryapådej kramar så du blir frisk till imrn!

Föresten så e jag sur ida för man får int far ut ti city efter jomppa! Ja men d va egentligen int d utom en annan sak. Jag och Nico sku far på stöd i kemi imrn då efter skolan men nej, de får vi tydligen int nu för hon som håller stöd så e borta imrn så vi får visst klar oss utan stöd till provet vi har på fredag. Eller jag är ju till Hesa på freda så jag tar provet nästa måndag iställe. Men d e ändå helt skit för nu kommer vi(lr iaf jag) att få underkänt i provet för ja fattar inget av d vi håller på med! Men nu e de ju int vårt fel om vi får dålit! För d första har vi en lärare som pratar kinesiska! (eller d sku i alla fall int spela nån större skillnad om vi faktist sku
ha en lärare som pratar kinesiska eller en som talar svenska som vi nu faktist har fått turen *host* att få)(ni kanske int fatta dedär men who cares?) och för det andra så skulle vi ju faktist farit på stöd om det inte varit för att hon är borta!
Nä usch-usch va ja gnäller, nu ska jag far å äta! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0