Avril Lavigne-Unwanted

Jätte bra låt!
Hallåjzan!
Dan idag har varit helt OK.
Modde, engelska, hål, bioligi, finska, hälsolära.
På finska sku vår klass plocka skräp i hela skolan!
Orsaken var att ända sen skolan börja i höstas så ha d skräpats ner nåt otroligt!
Och fast dom har sakt till har det inte slutat så nu har dom börjat  lotta en klass varje fredag som ska städa..:P
Så det blev alltså 8D idag då...
Men d va ganska bra för vi missa ganska mkt av finska :D
Ikväll(=snart) så far jag och fanny till lisa, lr så e vi här, beror lite på.
Nån av dm borde ringa snart..:)
Blir en great kväll %D
Dessutom sover vi där och imrn far familjen och jag kanske till mommo och moffas villa...?
Mn jag meddelar senare vad som blir av och inte... Hejpps! :)

Förästen så har jag sperren på tlfn(igen :P)
så ni måste ringa om ni vill nåt!
Men jag an börja skicka medd och ringa igen 24.09!
//MIMSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0