Blääh!

Usch! Ida fick vi ut vår nya läseordning. (Vi byter period nästa vecka) Den är väl helt OK om man bortser från en del saker; två första timmarna måndag-JOMPPA! Och så fredan; Matte,finska,engelska,modde,kemi,kemi!! Vad tänker lärare med?! De fem värsta ämnena på en och samma dag!!!! :O Jag tänker vara sjuk alla fredagar i sex veckor framåt!! PÅ SAANT!! Sen vi fick ut läseordningen efter maten har jag varit sur, arg, aggressiv + att jag haft huvudvärk!! Och allt har gått ut på Ulli :P (inge illa ment men du märkte ju själv :P)
Annars har väl dan varit okej(?) Mitt humör har varit en blandning av olidligt hyper till otroligt irriterad! Voi hoho!
Nu antar jag att ni inte vill höra mer på mitt klagande och babbel så jag tror jag läser lite bloggar nu! Heejjppss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0