Fly away....

Hallå! Skrev inget igår, hade ingen lust. For på flöjt lektion kl kvart över 5. Sen for jag och mamma in till stenhaga en sväng. Sökte efter jeans och en kofta, hittade bara ett par leggins och tre par sockor... Men det är ju alltid nåt.. :)
Till sist for vi en sväng in till min morbror, hans fru och mina två kusiner... (Dom har just flyttat till Finland från Stockholm så min morbror var där nu.) ÅÅ dom är så söta, mina kusiner ♥ Runt, runt i hela huset sprang de och visade hela huset flera ggr :D
Idag hade vi tema dag.. Eftersom att 8a,b var på tidsresa. Vi far dit imrn så då kan jag berätta noggrannare vad det är försla :) Började 10, såg på en supertråkig film timmarna före maten. Efter maten var det en piano konsert och två sista timmarna dansade 8c,d foxtrot. Jätte roligt!!! :P Annars va d väl bra :) Ska träffa Lisa och Fanny lite senare idag :D d va länge sen vi träffades bara vi tre, vilket vi gjort hela halva sommar´n. Se Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0