Fredag♥

♥Nu är det fredag(y) Idag i skolan hade jag och NiCoLiNa lite fjantproblem :D
Speciellt på biologi ;D Sen sista rasten höll Elin, Ulli och Angelina att ta min penal!
OFÖRLÅTLIGT!
Nånääää int alls :) <3
Vi var så rastlösa sista timmen på hälsolära så vi fick sluta 15 minuter tidigare! :]
Sen stod vi vid dörren och var bara allmänt fjantiga :P
Plötsligt kom maxmobussen!
Helt konstigt! Den bussen kommer nästan alltid 10 minuter efter att alla andra bussar har farit!
:DD
Sen stod jag och Lisa och pratade om kvällen. Det är ju fredag så vi tänkte göra nåt.
Vi kom fram till att jag far till henne ikvl och så bakar vi nåt och äter godis och ser på film! :)
Imorgon far vi till J:stad nån gång på dan så
jag skriver kanske inte nåt då... får se..
//♦Mimms♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0