HAPPY BIRTHDAY TOO ME!♥

Ja som rubriken säger så fyller jag alltså ida :)
Nu e jag alltså FJORTIS! :P
Kom hem från villan halv 4. Det har varit jätte kul!!! :D
Men jag skäms nästan för hur kort stund vi va uppe!...
Sover man i eget hus typ 100 meter från resten av folket så borde man ju no va uppe längre än till tre!?
Iaf enligt mej!
Ulli somnade först, sen halvsov Lizzon och Fanny så då bestämde jag, Nico och Elin oss för att sjunga allsång! :)
Vi började med Heavens on fire i stämmor och sen en massa låtar vi sjöng
på skolmusik då vi gick i tvåan och så ett par som vi spelat på musik :)
Fanny var ju väldigt glad på oss *host,host*
Men Lizzon somnade. Typ så fort vi började sjunga! Helt wierd!
Men sen somnade till slut Fanny och Nico så jag och Elin sjöng en stund till och tog bilder på alla som sov (MOHAHAH)
Tidigare på kvällen gjorde också en hel del kuliga saker! Bl a simmade med kläder på, bada bastu, prata, skratta, fjanta oss, fota, kasta min crocs i vattne så vi knappt fick tag på den (morr), fotade, sanning och konka, filmade, lekte idol, grillade, lagade och åt maräng swish(ja stavar på mitt eget sätt!).
Vi åt en hel del oxo. Två chipspåsar, en pringlesburk, en kilos godislåda, grillmat, marängswish, bröd och en godispåse! Men gott ha d vari! Bilder kommer vi ett senare tillfälle. Då jag orkar xp.
Imr skriver jag kanske inte nåt för då har jag släktkalas... Men vi synes så fort som möjligt! BAJJ!

Kommentarer
Postat av: Neela

sv; varsågood! :)

2010-09-11 @ 21:31:36
URL: http://onlyangelica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0