SMAAAJL!:D

Nu är jag glad! Det känns så bra på nåt sätt :) Vill bara leeeee :D Och det är väl inte förbjudet hoppas jag...? :D

Annars så känner jag för att göra "dagens" testet nu :P Njuuut!<3
DAGENS VILL HA: Höstlov
DAGENS KLÄDSEL: Leggins, svart topp, grön tröjja med "zebraränder", lila kofta
DAGENS FRISYR: Nersläppt
DAGENS LÅT: When I look at you-Miley Cyrus
DAGENS PLANER: Läxor, Idol och SMILA! (visst rooligt :D)
DAGENS SAKNAD: Mycket....(men jag är glad ändå!)
DAGENS DUMMASTE: Sa åt ulli att dra sönder sin plast linjal, och så gjorde hon det :/(men de va kuul! :P)
DAGENS MISSLYCKANDE: Att det tog så länge för oss på husa :)
DAGENS DROG: ?
DAGENS KÖP: Inget! :D
DAGENS GODIS: Tyyp...mat? räknas det?
DAGENS HUMÖR: HAPPYYY!
DAGENS CITAT: ?
DAGENS ROLIGASTE: Att dan gick fort?
Hahha ja jag har mina tidsfördriv :P Nu ska jag läsa lite andra bloggar! Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: ulli

R.I.P plast linjalin men ja ska ha lima ihop an. :D

2010-09-18 @ 17:57:35
Postat av: mimma svarar;

Hehe joo jör he! :D Så kan vi riv sönder an igen! :P

2010-09-18 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0