Tidsresa:)

Hejjeh! Idag var 8c och 8d som sakt på tidsresa. Först på moronen fick vi "gamla kläder". Jag hade en ful grönrutig skjorta, en brun/röd sjal(stavn?), röd-och-vit-rutig-huvud-duk och ett blått rutigt förkläde. Vackert! *host*.
Väl på stället gick vi först till kyrkan och då vi kom ut var det två st som började tala om hur bra det var i Amerika. (Det här utspelade sej då år 1901) Då skulle jag läsa upp nåt brev från nån i Amerika:P Sen delades vi in i grupper, jag var med Erika, Julia och Sophie. Först gjorde vi mat, sen tvättade vi och manglade kläder, sen skrev vi under en lista om vem som skulle vilja åka till Amerika :P Sen "lekte", och sist så gjorde vi nå bollar. Sen åt vi. Köttsoppa.
Sen nån frågesport och till sist dansa vi polska som vi hade övat tidigare i höstas XP Och nu; HEMMA♥
Det har varit jätte roligt och intressant men usch vad kallt det har varit. Mina fötter kändes som istappar till slut!!!
Nicolina var sjuk idag också ;( KRYA PÅ DEEJ!!!♥ Nu ska jag läsa bloggar! Hejpps!

Kommentarer
Postat av: nicolina

tack <3 ja tror att ja kommmer imåron :)

2010-09-02 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0